Contentmarketing CvM
Maart 2020. Vanaf augustus 2017 verzorgt Smit Publicaties de contentmarketing voor het Centrum voor Mindfulness (CvM) in Amsterdam.
Het CvM organiseert vele trainingen voor deelnemers en opleidingen voor trainers. Daarnaast is het CvM een expertisecentrum op het gebied van mindfulness. Beide directeuren, Rob Brandsma en Wibo Koole, hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het ontwikkelen van mindfulness in Nederland. Ze houden daar lezingen over, ze schrijven praktische cursusboeken en ze organiseren conferenties.
Het CvM wilde een spin in het web worden op internet. Door veel content te publiceren over alle facetten van mindfulness, neemt de rol als expertisecentrum toe. Google toont vaker het CvM in zoekresultaten, omdat de website voortdurend nieuwe artikelen publiceert over mindfulness. Tegelijkertijd zijn die artikelen een manier om bezoekers te informeren over het effect van mindfulness en daarmee vormen ze een impliciet marketinginstrument.
Smit Publicaties verzorgt nieuwsberichten, interviews met trainers en deelnemers en maakt begrijpelijke en bondige teksten over conferenties. Meerdere keren per maand verschijnt er een nieuw verhaal op de website van het CvM. Neem eens een kijkje en laat je inspireren. Wil jij deze manier van promotie ook op jouw website toepassen, neem dan contact met ons op.